شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1154476
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
محمدی لائینی

امام جمعه ساری ضمن انتقاد از وجود پدیده سقط جنین در جامعه تصریح کرد: متأسفانه سالانه شمار زیادی از فرزندان حلال زاده سقط می‌شود که جای بسی نگرانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: این امام همام توانست معارف و احکام دینی را به خوبی تبیین کنند و امروز به برکت تلاش‌های این امام، مذهب ما اسلام ناب جعفری است.

وی با اشاره به این که امام زمان (عج) به امام صادق محبت والایی داشته است، افزود: ۴۰۰ نفر از شهدای مازندران روحانی و شاگرد مکتب امام صادق هستند و یادواره این شهیدان فردا در بهشهر برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با انتقاد از وجود پدیده سقط جنین در جامعه گفت: سالانه شمار زیادی از فرزندان حلال زاده سقط می‌شود و نباید ماماهای شریف تن به این کار پست و قتل نفس دهند و مسئولان این آسیب بزرگ را مدیریت کنند.

وی در ادامه به حماسه وعده صادق انجام شده توسط سپاه اشاره کرد و افزود: هر حماسه‌ای نیازمند جهاد تبیین است و باید به مردم این فتح بزرگ را گزارش داد وگرنه در تاریخ ماند. البته در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیازمند وعده صادق هستیم و در این دولت هشت هزار واحد تولیدی راکد فعال شدند.

امام جمعه ساری همچنین برضرورت مشارکت و حماسه آفرینی در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات در برخی شهرهای استان برگزار می‌شود و باید مشارکت کرد.

وی در خاتمه بیان داشت: هزاران نفر از دانشجویان در حمایت از غزه قهرمان و فلسطین در حال اعتراض هستند و این نشان آن است که افکار جهانی جرثومه‌های فساد را تحمل نمی‌کنند و دوران حکومت صهیونیسم غاصب رو به افول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha