جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1151609
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
شهید

حوزه/ شهید محمد دادی‌زاده یکی از شهیدان دفاع‌مقدس استان هرمزگان در وصیت‌نامه‌اش خطاب به برادر خود آورده‌است: از تو می‌خواهم که بدی‌های مرا ببخشی و از من راضی باشی و از تو می‌خواهم همیشه به یاد روز قیامت باشی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شهید محمد دادی‌زاده یکی از شهدای دفاع مقدس استان هرمزگان در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به مادرش آورده‌است: مادر جان دوست داشتم با شما بودم و همیشه در کنار شما زندگی کنم ولی وقت جهاد و دفاع از دین خداست.

وی افزوده‌ است: این جهاد در راه خدا از همه واجب‌تر است، مادر همه انسان‌ها می‌میرند ولی چه بهتر که در راه خدا کشته شویم.

این شهید اضافه کرده است: مادر، همه انسان‌ها می‌میرند ولی‌چه بهتر که در راه خدا کـشته شوند، مادرجان من به وجود شما می‌بالم چنین فرزندی به اسلام هـدیه کرده‌اید.

شهید دادی‌زاده توصیه کرده است: مبادا ناراحت شوید بلکه باید افتخار کنید و بدانید من راه خود را آزادانه انتخاب کرده‌ام، از شما می‌خواهم برایم گریه نکنید و بر شهید گریه کردن جایز نیست.

وی هم‌چنین خطاب به برادرش آورده است: از تو می‌خواهم که بدی‌های مرا ببخشی و از من راضی باشی و اگر شهید شدم غمگین و ناراحت نشوی از تو می‌خواهم همیشه به یاد روز قیامت باشی.

شهیدان محمد ملاح کنگی، سعدون سعدانی، خلیل نیکسیر، حیدر بارنیان، اسماعیل فرهادی، اسماعیل بحرپیما، عبدالله شکری، غلام آرمون و محمد دادیان از دیگر شهیدان شهرستان بندرلنگه هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha