سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر /  آیین نکوداشت دهموسی، روستای شاخص فرهنگی شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۲

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل کردن مردم و به خصوص نیروهای مسلح به فرامین ایشان در عرصه‌های دفاعی و بازدارندگی به درجات بسیار بالایی از قدرت رسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: تولید رکن اصلی اقتصاد و کار و کارگر ستون فقرات تولید است که باید به این امر توجه شود.

وی افزود: اشرار عالم می‌خواستند مسئله فلسطین را تمام شده اعلام کنند، ولی به برکت مقاومت، امروز مسئله فلسطین جهانی شده و مردم آمریکا و اروپا نیز به نفع فلسطین به پا خواسته‌اند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: اخیراً دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در حمایت از مردم فلسطین به میدان آمدند و وقتی می‌بینند چه فاجعه‌ای در غزه به وقوع پیوسته با وجدان‌های بیدار دست به تظاهرات زدند.

وی با اشاره به حمله پلیس به دانشجویان آمریکایی، گفت: مدعیان حقوق بشر دانشجویان را کتک می‌زنند و به زندان می‌اندازند و از دانشگاه اخراج می‌کنند، در حالی که این دانشجویان فقط خواستار توقف جنایات در غزه هستند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به حمله سپاه به صهیونیست‌ها، اظهار کرد: مهم‌تر از موشک و پهپاد جرأت اقدام و شکستن هیمنه آمریکا و صهیونیست‌ها است و مردم دنیا این موفقیت بزرگ را دیدند و لذا این‌ها در برابر قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی احساس خطر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قدرت ما را تجربه کردند و به این نتیجه رسیدند که قدرت مقابله با نیروهای مسلح ما را ندارند و این پیشرفت‌ها همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید ادامه یابد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: شنیدن رهنمودهای مقام معظم رهبری را بر خودمان واجب و تکلیف بدانیم و سخنان امام امت را گوش دهیم و در عمل پایبند به فرامین‌ ایشان باشیم.

وی تصریح کرد: به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل کردن مردم و به خصوص نیروهای مسلح به فرامین ایشان در عرصه‌های دفاعی و بازدارندگی به درجات بسیار بالایی از قدرت رسیده‌ایم.

حجت الاسلام مغیثی اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما چیزی داشته باشیم و همواره بر تضعیف قدرت دفاعی ما تأکید دارند، ولی ما زیر بار حرف‌های شیطانی آنها نرفتیم و پیشرفت کردیم.

وی ابراز کرد: استقبال مردم‌ پاکستان و سریلانکا از رئیس جمهور، خوشحال کننده بود و این سفرها در شرایط خاص زمانی معنا دارد و تحکیم روابط با کشورهای مستقل و مسلمان بسیار ضروری و با اهمیت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha