یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
2

حوزه / به همت مؤسسه علمی -پژوهشی کلامنا و در هفته معلم از علما و اساتید حوزه علمیه خراسان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، به همت مؤسسه علمی -پژوهشی کلامنا و در هفته معلم از علما و اساتید حوزه علمیه خراسان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در همین راستا و به منظور تقدیر از تلاش‌های علمی اساتید حوزه علمیه خراسان، از آیت الله سیدحسن مرتضوی، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، آیت الله سیدمحمد موسوی شاهرودی، آیت الله رجبعلی رضازاده، آیت الله سیدجعفر سیدان و آیت الله مهدی مروارید تقدیر شد.

در این دیدارها با توجه به آغاز فاز نخست طرح تاریخ شفاهی حوزه علمیه خراسان و ثبت و ضبط خاطرات زندگی علمی بیش از ۶۰ شخصیت از علمای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گزارش مبسوطی از اجرای این طرح عظیم به صورت کامل ارائه شد که مورد استقبال این اساتید قرار گرفت.

گفتنی است: طرح تاریخ شفاهی حوزه علمیه خراسان از آذر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و ضبط تصویری زندگی‌نامه و تاریخ شفاهی ۱۶۰ شخصیت حوزه علمیه خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در حال انجام است و این اقدام مبتکرانه برای اولین بار به همت مؤسسه علمی پژوهشی کلامنا در حال اجرا و پیگیری است.

لازمه به ذکر است: در خاتمه این دیدارها به رسم تبرک و یادبود روز معلم و استاد، تمثال مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به محضر علمای اعلام حوزه علمیه خراسان تقدیم شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha