پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شیخ احمد القطان روحانی اهل سنت لبنان شیخ احمد القطان روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جمعیت قولنا و العمل

حوزه/ شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" در لبنان گفت: دانشگاه های دنیا با سخنرانی ها و تظاهرات در حمایت از غزه، دشمن غاصب صهیونیستی را دردمند کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" در لبنان طی سخنانی گفت: دانشگاه های دنیا با سخنرانی ها و تظاهرات در حمایت از غزه، دشمن غاصب صهیونیستی را دردمند کرده اند، بنابراین ما از همه دانشگاه های جهان، به ویژه دانشگاه های لبنان، دبیرستان ها، مؤسسات و مدارس دعوت می کنیم که در آماده باش بمانیم و در تظاهرات ها و سخنرانی ها در محکومیت نسل کشی که این دشمن علیه مردم ما و به طور کلی برادران ما در غزه و فلسطین مرتکب می دهد شرکت کنیم و تا آنجا که می توانیم از آنها حمایت نماییم.

وی افزود: ما می بینیم که چگونه مردم ما در عراق، یمن و جنوب لبنان با جان خود و با مبارزه و موشک ها و هر چه در توان دارند، حمایت می کنند، ما نیز موظفیم با این سخنرانی از مردم خود حمایت کنیم، زیرا این سخنرانی این دشمن را به درد می آورد.

شیخ القطان تصریح کرد: ما باید جنایات صهیونیست ها را به تمام دنیا نشان دهیم که چگونه مردم و برادران ما را در فلسطین نابود می کنند و چگونه وحشتناک ترین قتل عام را مرتکب می شود در حالی که ادعا می کنند در کنار آزادی، انسانیت و حقوق کودکان و زنان هستند.

روحانی اهل سنت لبنان ادامه داد: دنیا باید ببیند که چگونه این ها هیچ ربطی به انسانیت ندارند و ما باید این جنایت هایی را که این دشمن مرتکب می شود به جهانیان نشان دهیم تا شاید جهان آزاد، پابرجا و استوار بماند.

وی بیان داشت: ما به همه آزادگان جهان بدون توجه به وابستگی های مذهبی و فرقه ای آنها، درود می فرستیم. ما به هر آزاده ای که در حمایت از مظلومان و مستضعفان و برادرانمان در فلسطین و غزه تظاهرات می کند یا در کنار آن ها می ایستد، درود می فرستیم. این ها در حقیقت آزادگان جهان هستند.

شیخ القطان در پایان گفت: ما باید همه نیرو و توانمان را جمع کنیم، تا شاید این دشمن بازدارنده شود و امیدواریم به زودی خبر آتش بس و توقف جنگ کشتار جمعی علیه مردم و برادرانمان را بشنویم. ما یقین داریم که پیروزی قاطع نصیب مؤمنان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha