سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
1

حوزه/ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی هیچ گاه سلطه پذیر و سلطه گر نبوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، عظیم ابراهیم پور طی سخنانی در همایش هفته عقیدتی- سیاسی سپاه استان مرکزی با بیان اینکه جبهه حق و باطل از بدو خلقت بشر وجود داشته، ابراز داشت: نسل کشی امروز صهیونیست های خون آشام در غزه و کشورهای مسلمان موضوع تازه ای نیست چرا که شهادت همه معصومین توسط نسل یهود بوده است.

وی افزود: ذات صهیونیست نسل کشی و اصل او شیطان پرستی است چرا که برای آزمایش، بمب های شیمیایی خود را بر سر جمعیت ژاپن در حمله هیروشیما، آفریقا و فلوجه فرو می ریخت.

ابراهیم پور با تاکید بر لزوم بصیرت بخشی به خانوادها به ویژه نسل جدید گفت: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفته اند و محتوای سریال های آنها، حرام خوری است که متاسفانه برخی سریال های ما هم، این فساد را عادی سازی می کنند.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا و دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است که دنیا را در سیطره خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید، ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری چون تحریم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفت.

وی افزود: آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه، غزه و حتی اوکراین به امید اینکه جهان را در سلطه خود قرار دهد، نفوذ کرد اما در نظم جدید جهانی امریکا از حیث اقتصادی، قدرت و علمی به انزوا رفته است و اکنون بزرگترین بدهکار کشور از نظر اقتصادی در جهان است.

ابراهیم پور همچنین با بیان اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، گفت: انقلاب اسلامی سلطه پذیر و سلطه گر نبوده و نیست و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود بخاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

وی در خاتمه ابراز داشت: جهاد تبیین باطل سحر در مقابل سحر یهود است و ضروری است همه افراد را در مسیر جهاد تبیین همراه خود کرد تا در کمین دشمنان نیفتاد و توصیه های رهبر معظم انقلاب در این راستا بسیار موثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha