جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به فضای امروز جهان و پشتیبانی غرب از اسرائیل، اظهار داشت: امروز می بینیم که ادعای غرب درباره آزادی بیان و حقوق بشر داشتن ساقط شده است، همین امر باعث شده تا در دانشگاه های معتبر آمریکا دانشجویان به صحنه بیایند و علیه غرب شعار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری، یکی از مهم ترین وظایف امروز طلاب را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: این مهم همواره از سوی مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته تاکید شده است.

وی با اشاره به فضای امروز جهان و پشتیبانی غرب از اسرائیل، اظهار داشت: امروز می بینیم که ادعای غرب درباره آزادی بیان و حقوق بشر داشتن ساقط شده است، همین امر باعث شده تا در دانشگاه های معتبر آمریکا دانشجویان به صحنه بیایند و علیه غرب شعار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه قطعا غرب در آینده نزدیک به دنبال جایگزین می گردد، گفت: اینجا وظیفه ما پررنگ است اما آیا آمادگی لازم را برای تامین نیاز غرب داریم؟ حوزه های علمیه به لحاظ محتوایی و علمی تلاش زیادی کردند و در قرن های مختلف بسیار کار صورت گرفته، با همه اینها امروز چه اندازه سرباز کف میدان داریم؟ این سؤال باعث می شود که ببینیم که چه وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری ابراز داشت: با همه مشکلاتی که وجود دارد، یک وظیفه سنگین احساس می شود و آن علمی است که بتوان منتقل کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تأکید بر خوب درس خواندن و خوب عمل کردن، گفت: همین مقدار که مسائل اخلاقی را رعایت کنید و خوب با مردم ارتباط بگیرید می تواند تاثیر بسیاری در جامعه روی افراد داشته باشد.

گفتنی است، در این آیین از اساتید مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان به دست مدیر حوزه علمیه استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha