جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1154305
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جامعه ایثارگر نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در دیدار صمیمی استاندار لرستان با گروه ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار با بیان اینکه جامعه ایثارگر ایران اسلامی دین بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: همه ما وظیفه داریم خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران را تکریم نماییم.

وی با بیان اینکه ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند، اظهار داشت: ایثارگران استان لرستان نجیب‌ترین و در عین حال شجاع‌ترین افراد هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند، خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگر سرافرازان ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، گفت: انتظار می‌رود مشکلات ایثارگران از جمله مسکن، تشکل‌ها و مشکلات تحصیل و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگر به صورت ویژه بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال ۹۶ افتتاح شده ولی تعطیل شده بود، افزود: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان گفت: سالن اجتماعات، سالن غذاخوری و سالن ورزشی این مجتمع احیاء و راه اندازی شده و امروز خانه ایثار مجتمع آماده افتتاح و مراکز درمانی نیز آماده واگذاری است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان یادآور شد: همچنین هتلینگ این مجتمع با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت ساخت آماده بهره‌برداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha