یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
بازدید

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد از بازدید روزانه ۵۰ دانش آموز بروجردی از فضای مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله قدمی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه با هدف تشویق دانش آموزان علاقه مند به تحصیل علوم حوزوی از ابتدای هفته جاری تاکنون روزانه ۵۰ دانش آموز بروجرد از سیما و فضای کلی مدرسه علمیه امام صادق(ع)بازدید می کنند افزود: در این بازدیدها دانش آموزان با راهنمایی طلاب و اساتید مدرسه با نحوه و چگونگی تحصیل در حوزه آشنا می شوند.

وی آشنایی دانش‌آموزان با فضای طلبگی و شرایط تحصیل در حوزه‌های علمیه، ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان مستعد برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه ،آشنایی دانش‌آموزان با بخش‌های مختلف حوزه‌های علمیه مانند کتابخانه، حجرات و کلاس‌های درس را از جمله اهداف مهم این بازدیدها عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه دانش‌آموزان مدارس توسط طلاب و اساتید حوزه را از جمله دیگر برنامه های جانبی بازدیدهای دانش آموزان از مدارس علمیه برشمرد.

حجت الاسلام قدمی در پایان خاطر نشان کرد : این بازدیدها فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط و فرایند تحصیل در حوزه‌های علمیه فراهم آورده و در جذب و ترغیب دانش‌آموزان مستعد به ادامه تحصیل در این مراکز نقش مهمی دارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha