یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
1

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی بر لزوم تلاش مستمر به منظور آشناتر نمودن نسل جوان جامعه با عظمت حماسه ماندگاری چون سوم خرداد و عملیات بیت المقدس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری طی سخنانی در ستاد گرامیداشت مناسب‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی با اشاره به این نکته که سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است، گفت: مردم غیور و ولایتمدار ما در دوران دفاع مقدس به خوبی ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر با رشادت و ایثار رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری حاصل شد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه‌ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس گفت: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به خصوص بین نسل جوان محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد. آزادسازی خرمشهر به یاد ماندنی ‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و یک نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی(ره) برای موفقیت بزرگ آزاد سازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان نمود.

نظری افزود: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به ماندگاری حماسه روز سوم خرداد کمک می‌کند بنابراین لازم است در هر شهرستانی، تعدادی برنامه غنی ویژه سوم خرداد تدارک شود.

وی در ادامه به چهاردهم خرداد سالروز ارتحال حضرت امام (ره) اشاره کرد و ابراز داشت: دستگاه‌های متولی در اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، توجه به سفر اولی‌ها را در اولویت قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha