یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ اجلاسیه فراکسیون روحانیون اعضای شوراهای شهر کشور در قم

حجت الاسلام استقامت از برگزاری همایش ملی روحانیون عضو شورای شهرهای کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ مرتضی استقامت در حاشیه اجلاسیه فراکسیون روحانیون اعضای شوراهای شهر کشور اظهار داشت: در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی تشکیل‌شد به مسائل مربوط به حوزه شهرسازی اسلامی پرداخته شد.

وی بررسی مسائل شهرسازی اسلامی و موارد نقض قوانین موجود را دو موضوع مهم و مورد پیگیری عنوان کرد و افزود: در این جلسه برای برون‌رفت از مشکلات راهکارهایی ارائه و چالش‌های جمع‌بندی شد.

دبیر اجلاسیه ششم فراکسیون روحانیون اعضای شوراهای شهر کشور تأکید حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی را بر اقتدار و استمرار در برگزاری جلسات اجلاسیه را یادآوری کرد و گفت: در این جلسه اعضا به موضوعات دیگری از قبیل عفاف و حجاب، مسائل فرهنگی در مقام قانون‌گذاری و رویکرد اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز پرداختند.

وی از برگزاری همایش ملی روحانیون عضو شورای شهرهای کشور در آینده با موضوعات فقهی خبر داد و گفت: همچنین در این جلسه مدل اردوهای هویتی که در شهر مقدس قم در حال اجرا است با ارائه تجربیات و مدل اجرا و چگونگی انجام به سایر اعضا ارائه شد.

حجت‌الاسلام استقامت در پایان تصریح کرد: در این جلسه تصمیم گیری شد که جلسه بعدی مجمع هفتمین اجلاسیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha