یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: تربیت نسلی متناسب با آموزه‌های اسلام یکی از اهداف راهبردی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم جمعی از مدیران و فرهنگیان فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز با امام جمعه خورموج دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در این دیدار ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و قدردانی از فعالان عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اظهار داشت: به تعبیر رهبر عزیزمان معلم کسی است که در دل انسان چراغی را روشن می‌کند و او را از جهالت به دانایی و معرفت رهنمون می سازد و این بزرگ‌ترین چیزی است که در حیات انسان قابل تصور است.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف راهبردی انقلاب اسلامی، تربیت نسلی متناسب با آموزه‌های اسلام، مکتب تشیع و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خورموج گفت: از مهمترین مولفه های تربیت دانش آموز تراز اسلام و انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی آن عزیزان با اهداف و آرمان‌های بلند شهداست.

حجت‌الاسلام زاهددوست گفت: تأکیدات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تدوین الگوی اسلامی،ایرانی، چراغ راه برون‌رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور می‌باشد.

گفتنی است: با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های مخلصانه مدیران و فرهنگیان فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار در سطح مدارس تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha