یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تشکیل میز ارتباطات مردمی میراث‌فرهنگی قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به قم، میز ارتباطات مردمی در این اداره‌کل با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز تشکیل می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم اعلام کرد: همزمان با دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی به استان قم، نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این اداره‌کل حاضر می‌شود و به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهد و به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و حسن قوی‌زری معاون اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛ همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان، در روزهای ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۸ در این اداره‌کل به نشانی؛ قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوچه ۷.۱ حضور دارد.

او اضافه کرد: مردم برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند به این اداره‌کل مراجعه و با نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت‌وگو کنند.

ارجمندی درباره راه‌های ارتباطی مردم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: نشانی کانال این اداره‌کل با نام «میراث کریمه» در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/mirase_karime و نشانی اینترنتی آن https://qom.mcth.ir و تلفن تماس آن ۳۷۶۰۳۴۲۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت، باعث افزایش اعتماد مردم و ارتباط چهره‌به‌چهره مردم با مسئولان می‌شود.

رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر می‌کند.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است.

انتهای پیام

تشکیل میز ارتباطات مردمی میراث‌فرهنگی قم با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha