پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
1.jpg

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نشست علمی - تخصصی با موضوع "چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر" خبر داد.

حکیمه نوری معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌مند بودن خانواده‌های اسلامی نسبت به چالش‌های مطرح در این خانواده‌ها و ارائه راهکار برای آنها، نشست علمی - تخصصی "چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر" با حضور اساتید برجسته استان: حجت‌الاسلام رسول خواسته مدرس حوزه و دانشگاه، محمد نریمانی مدرس دانشگاه، اسماعیل صدری مدرس دانشگاه و افسانه جهانی مدرس حوزه برگزار شد.
وی گفت: این نشست با چهار محور چالش‌های تربیت دینی در خانواده‌های اسلامی، تحولات خانواده در بستر رسانه و فضای مجازی، مشکلات عاطفی و زناشویی و مسأله اشتغال در بستر خانواده که از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین چالش‌های خانواده اسلامی می‌باشد تشکیل یافت و هر یک از اساتید به بحث و بررسی در مورد این محورها پرداختند.
معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل افزود: هدف از برگزاری این نشست بالابردن سطح آگاهی و اطلاعات طلاب نسبت چالش‌ها و ارائه راهکار در جهت رفع آنها و بسترسازی برای انجام پژوهش‌های علمی در این زمینه بود.
بر پایه این گزارش، مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل به عنوان بزرگترین واحد حوزوی خواهران شمالغرب کشور، تحت زعامت حضرت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و خواهران طلبه در مقاطع سطح دو(کارشناسی)، سطح سه(کارشناسی ارشد) و سطح چهار(دکتری) به فراگیری علوم دینی می‌پردازند.

نشست علمی "چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر" برگزار شد

نشست علمی "چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر" برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha