یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جوکار نماینده مردم یزد

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مجلس دوازدهم، پیگیر فوق العاده ویژه معلمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در جشن سپاس معلم، با تبریک هفته معلم، گفت: روز معلم فقط اختصاص به یک روز ندارد و تمام طول سال به روز معلم اختصاص دارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه نسل‌های گذشته، امروز و آینده، همه مدیون تلاش معلمان زحمت‌کش هستند، افزود: پیشرفت‌های علمی، فناوری، تمدن سازی و همه آنچه که امروز در کشور داریم در سایه تلاش‌های معلمین عزیز تحقق یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس یازدهم، طبق وعده‌ای که داده شد، «قانون رتبه بندی معلمان» را پس از ۱۲ سال، تصویب شد، عنوان کرد: امیدوارم که در مجلس دوازدهم، فوق العاده ویژه شغل معلمان را به تصویب برسد.

دکتر جوکار اظهار داشت: به طور قطع، مجلس دوازدهم در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع مشکلات معلمان، حرکت خواهد کرد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه، با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به تصویب رسید و امسال ۴۰ درصد (از خردادماه) و در سال‌های ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نیز هر کدام ۳۰ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد، تا در پایان سال سوم، همسان سازی به طور کامل اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha