دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مسکن

حوزه/ با حضور رئیس‌جمهور در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.

همچنین سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح «کلید به کلید»، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

رئیس‌ جمهور در این سفر از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و افزون بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بامداد امروز بیستم اردیبهشت ماه وارد قم شد. 

طبق برنامه ریزی‌های، رییس جمهور ساعت ۱۱ امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در اجتماع اقشار مختلف مردم این استان سخنرانی خواهد کرد.

دیدار و گفت وگو با شماری از علما و مراجع تقلید، افتتاح چندین طرح عمرانی و بررسی مهم ترین مسائل استان قم و پیگیری اجرای مصوبات سفر دور نخست سفر از برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان قم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیره عبدالصمدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    درخواست مسکن دارم