دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
انتخابات

حوزه / امام جمعه بیرجند، گفت: حضور در انتخابات از بزرگترین عبادات محسوب می‌شود، زیرا سرنوشت جامعه را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز بعد از شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: حضور در انتخابات از بزرگترین عبادات محسوب می‌شود، زیرا سرنوشت جامعه را رقم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه امروز همانند جنگ احزاب که تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاد، می‌بینید که با چه وحشی‌گری‌های دشمنان اسلام در سراسر جهان به تعبیر خودشان همه گزینه‌ها را به کار می‌گیرند، گفت: در جنگ ترکیبی ما هم باید به همه زوایا توجه داشته باشیم تا در نهایت پیروزی اسلام و مردم ایران اسلامی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: هر چیزی جای خود را دارد، اما دو مطلب شاخص است، یکی بصیرت که باید حواسمان جمع باشد در میدان دشمن بازی نکنیم زیرا دشمن در هر قالبی با دروغ، فریب و تبلیغ کار می‌کند و کارش هم همین بوده چون شیطان است و این بصیرت است که می‌تواند آن خط حق را از باطل جدا کند و دشمن را ناکام بگذارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، یادآور شد: مکمل بصیرت، اراده است و لذا مشاهده می‌کنیم مردم ایران در طول تاریخ راست قامت ایستاده‌اند و در همه صحنه‌ها دشمن را ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha