دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور پیامی مشترک آغاز دهه کرامت را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور پیامی مشترک آغاز دهه کرامت را تبریک گفتند.

متن این پیام، بدین شرح است:

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و یازدهم ذیقعده میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است که به یمن میل به تبعیت از سیره کریمانه این اولیای بزرگوار الهی با عنوان "دهه کرامت" نامگذاری شده تا همگان با الگو قرار دادن این مشی الهی را سرلوحه زندگی خود در یکایک لحظات آن، قرار دهیم.

بدون تردید، دهه مبارک کرامت، فرصت مغتنمی است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین(ع) در زندگی مردم بدل سازیم. این ایام نیکو، بزنگاه مهمی برای ترویج شادی مومنانه در روزمرگی شهروندان و تعمیق بخشیدن به معنویت و معارف الهی در زندگی همه ما خواهد بود.

اینجانبان فرا رسیدن اول ذیقعده میلاد بانوی کرامت، کوثر فاطمی حضرت فاطمه معصومه(س) ،روز دختر ، آغاز دهه کرامت و یازدهم ذیقعده میلاد فرخنده و پرنور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به عموم مسلمانان و تشنگان کرامت اهل بیت (ع) بویژه مردم متدین استان زنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره مندی از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت داریم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

حجت الاسلام حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha