سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
فرماندار ملایر

حوزه / اسماعیلی با بیان اینکه ۱۶۷ شعبه اخذ رأی شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار در حوزه انتخابیه ملایر امروز در حال فعالیت هستند، گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر به‌صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر امروز در شعبه اخذ رأی مسجد مهدیه ملایر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مردم ملایر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، تکلیف کرسی دوم ملایر در مجلس شورای اسلامی را تعیین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۱۶۷ شعبه اخذ رأی شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار در حوزه انتخابیه ملایر امروز در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر به‌صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه مردم ملایر در دور اول انتخابات، تجربه خوبی در خصوص انتخابات تمام الکترونیک کسب کردند، گفت: آموزش‌های مرتبط از طریق فضای مجازی و رسانه ملی نتایج خوبی داشت و با کمترین مشکل دوره قبلی انتخابات در ملایر، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، فرایند رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: البته متناسب با استقبال مردم و شلوغی شعب اخذ رأی و با دستور وزیر کشور و ستاد انتخابات، امکان تمدید زمان رأی گیری نیز وجود دارد.

اسماعیلی یادآور شد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل، افرادی که در مرحله اول در همان حوزه رأی داده باشند و افرادی که در مرحله اول در هیچ ‌یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند، می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است در انتخابات یازدهم اسفندماه، حسین احمدی و احمد آریایی‌نژاد به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند و به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند، همچنین حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده فعلی ملایر به عنوان نفر اول این حوزه انتخابیه وارد مجلس شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha