دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی گفت: اسلام نسبت به جایگاه دختر در جامعه اهمیت ویژه‌ای قائل است و لذا از این رو تکریم دختر، مأموریت ذاتی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: دختران میهن اسلامی و به‌ویژه دختران هرمزگان و بخش احمدی، نمونه بارز یک دختر هستند که در تکلیف خود خصوصا حجاب و عفاف و عمل به ارزش‌های دینی و اسلامی، همیشه سرافراز هستند.

وی افزود: دختران ایرانی از نخبگان این سرزمین و در تمام صحنه‌های انقلاب، میدان‌دار هستند و برای پیشرفت و توسعه این مرز و بوم تلاش‌ها و از خودگذشتگی در همه عرصه‌ها نشان دادند.

امام جمعه احمدی گفت: اسلام نسبت به جایگاه دختر در جامعه اهمیت ویژه‌ای قائل است، از این رو تکریم دختر، مأموریت ذاتی جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام بهزادی توصیه کرد: دختران ایرانی الگوی خود را حضرت فاطمه زهرا(س) و بانوان مسلمان قرار دهند و با عفاف و حجاب، دشمن را از خود نا امید کنند.

وی به چند ویژگی حضرت معصومه(س) اشاره کرد و یادآور شد: زیارت این بانوی اسلام از زبان معصوم بیان شده، مقام شفاعت، شباهت به حضرت زهرا(س) و عصمت در عمل و گناه، از جمله این ویژگی‌ها است.

امام جمعه بخش احمدی یادآور شد: حقیقت کرامت همین است که انسان مهار جان خود را از بدی‌ها دور کند و همین کرامت انسانی است که اسلام به ما ارزانی داده است.

حجت‌الاسلام بهزادی به سالروز اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران حج فرمودند، حج امسال حج برائت است و آن چیزی که در غزه از کشتار زن و کودک و پیر اتفاق می‌افتاد، مسئولیت مسلمانان را چند برابر می‌کند.

وی ابراز کرد: امروز شاهد خیزش امت اسلام و غیر مسلمانان هستیم، از آغاز تشکیل مقاومت اسلامی بحرین و قطع روابط اقتصادی ترکیه با این رژیم گرفته تا کلمبیا که تمام روابط دیپلماتیک خود را با این غده سرطانی قطع کرده است و این باید برای ساکتین دنیای اسلام درس باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha