دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه پارسیان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: بر اساس اعتراف رسانه‌های رسمی غربی، اروپا و غرب به جهنمی برای زنان تبدیل شده است و نسخه اسلام نسخه نجات بخش زنان و دختران است در این فضا دختران ما باید به خود ببالند و راه پرافتخار قرآن را بپیمایند و از بانوان بزرگ اسلام مثل حضرت زهرا حضرت زینب حضرت معصومه الگوگیری نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ نماز جمعه شهرستان پارسیان به امامت حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در خطبه اول با تفسیر آیاتی از قرآن کریم به تبیین نقش و جایگاه دختر و زن در رشد جامعه بشری تاریخ‌سازی و تمدن سازی آنها پرداخت و بیان داشت: بر اساس اعتراف رسانه‌های رسمی غربی اروپا و غرب به جهنمی برای زنان تبدیل شده است و نسخه اسلام نسخه نجات بخش زنان و دختران است در این فضا دختران ما باید به خود ببالند و راه پرافتخار قرآن را بپیمایند و از بانوان بزرگ اسلام مثل حضرت زهرا حضرت زینب حضرت معصومه الگوگیری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در خطبه دوم ضمن گرامیداشت دهه کرامت ، به دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری اشاره و افزود :حضرت آقا حج امسال را حج برائت معرفی کردند یعنی همه مسلمانان و حاجیان همه کشورها باید بدانند حج صرفاً یک آیین ساده عبادی نیست بلکه خمیر مایه اصلی حج وحدت امت اسلام علیه شیاطین انس و ظالمان به مسلمانان است که این مهم با جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها در ماه‌های اخیر بیش از هر زمان لازم به نظر می رسد.

وی به نگرانی‌ها درباره جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح اشاره کرد و گفت: متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی کماکان به گفتار درمانی بسنده کرده‌اند که جای تاسف است.

این امام جمعه حمله پهپادی عضو جدید شبکه مقاومت یعنی مقاومت بحرین را خبری مهم و حاوی پیام‌های مختلف برای سران کشورهای عربی و اسلامی دانست.

وی تعلیق روابط سیاسی و قطع روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل را هر چند دیر هنگام ولی اقدامی قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم این اقدام منشا تحریم همه جانبه رژیم جنایتکار صهیونیستی توسط همه کشورهای منطقه باشد.

امام جمعه شهرستان پارسیان حضور استاندار، معاونین و مدیران کل استان را در پارسیان و نشستن پای مطالبات و درد دل‌های مردم را صحنه‌ای زیبا از وحدت مردم و مسئولین توصیف کرد و ضمن تشکر صمیمانه از استاندار بخاطر این اقدام، بیان داشت : از این دولت مردمی، انتظار خلق بیشتر این گونه تصاویر زیبا وجود دارد .
امیدوارم پارافها و وعده‌های مسئولان در این دیدارها به طور جدی پیگیری شود و در حد وعده باقی نماند.

از فرماندار و روسای ادارات شهرستان می‌خواهم با جدیت و روحیه جهادی و شبانه روزی پیگیر وعده‌های داده شده تا تحقق آنها و کم شدن مشکلات مردم شریف شهرستان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha