دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1155938
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
انتخابات

حوزه/امام جمعه کوهدشت گفت: کشورهای عربی باید از خواب بیدار شوند و در زمینه اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع ارتباط کنند، چرا که جبهه مقاومت پیروز نهایی است و به زودی این مهم محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مناسک حج، اظهار داشت: حجاج باید هم‌اندیشی و هم فکری کنند که در مورد مسئله فلسطین فکری شود و علیه این جنایت بشریت تصمیمی بگیرند و حجی ابراهیمی به جا بیاورند.

وی با بیان اینکه مردم غزه مقاوم هستند و امروز دنیا متوجه مسئله فلسطین شده‌اند، گفت: دانشجویان کشورهای غربی هرچه مورد هجمه قرار می‌گیرند و دستگیر می‌شوند، بازهم در تظاهرات علیه جنایات در غزه حضور می‌یابند.

امام جمعه کوهدشت، با اشاره به اینکه دنیا متوجه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی شده است، یادآور شد: کشورهای عربی باید از خواب بیدار شوند و در زمینه اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع ارتباط کنند، چرا که جبهه مقاومت پیروز نهایی است و به زودی این مهم محقق خواهد شد.

حجت الاسلام طهماسبی، با گرامیداشت دهه کرامت، ابراز کرد: حضرت معصومه(س)، شاگردان و محدثین بزرگی را تربیت کردند و مجاهدانه از برادر خود حضرت امام رضا(ع) دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده است، خاطرنشان کرد: مادران و پدران در تربیت اسلامی فرزندان خود به خصوص دختران تلاش کنند که تربیت آن‌ها بر مبنای روش‌های تربیتی دینی و اسلامی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha