سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
21

حوزه / مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی گفت: به مناسبت دهه کرامت از دختران موفق استان در عرصه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مرتضی انقانی ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: مساجد و کانون‌هایی که مزین به نام مبارک امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) هستند، همزمان با دهه مبارک کرامت، برنامه‌های ویژه با محوریت تکریم و ارج نهادن به مقام دختر در مساجد و محله برگزار می‌کنند.

وی افزود: در همین روزهای عزیز، جشن‌های سراسری با عنوان «مادر و دختری» به همت کانون‌های فرهنگی هنری با اجرای برنامه‌های جذاب ویژه دختران در مساجد استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، خاطرنشان کرد: در این جشن‌ها ضمن تجلیل از دختران موفق در رشته‌های قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، از مادران مسجدی که در سال جدید در راستای طرح جوانی جمعیت صاحب فرزند دختر شده باشند نیز تقدیر خواهد شد.

وی به اجرای پاتوقی گروه‌های سرود اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و یادآور شد: دخترانی که در مسجد و فعالیت‌های کانون حضوری پررنگ دارند، در این ایام از سوی ستاد کانون‌های‌مساجد استان تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha