دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری زاد گفت: زنان و دختران باوقار باید به این نکته توجه کنند که شیاطین برنامه ای خطرناک دارند تا شرافت، عفت و نجابت دختران ایرانی را لگد مال کنند و باید با متانت، معرفت و مقاومت و بینش بلند قرانی در برابر این برنامه ها و نقش برآب کردن آن ایستاد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمد حیدری زاد امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز وقتی مردم به وضعیت امریکا و خشونت و استبداد در این کشور می نگرند، یک دیکتاتوری حاکم می بینند که در آن خبری از آزادی نیست و استاد و دانشجو به زنجیر کشیده شده اند.

وی اضافه کرد: آمریکا کانون فعالیت و حمایت‌های دولت‌هایی است که ظلم و نسل کشی را در دنیا اعمال می کنند و ملت ایران ۴۵ سال است فریاد می زند که آمریکا ام الفساد است.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج نیز اظهار کرد: از اول انقلاب جمهوری اسلامی به دنبال حج ابراهیمی و برائت از مشرکان بود و حج امسال واقعا حج برائت است و اعلام برائت از مشرکان و صهیونیست‌ها امروز در دنیا طنین انداز شده است و ریشه کنی این غده سرطانی با مداومت جریان مقاومت به زودی جشن گرفته می شود.

حجت الاسلام حیدری زاد با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) ادامه داد: در ابتدای ذی القعده هستیم و این ماه برای ما ایرانیان ماهی است که حق تعالی مائده آسمانی اش را کرامت کرده است و این ماه، ماه شادی ملت ایران است.

وی گفت: یازدهم ماه ذی القعده روز ولادت امام بزرگوار، رئوف، پناه ملت ایران و شناسنامه ملت ایران است و آن لطف و منت خداوندی است که میزبانی فرزندان حضرت موسی ابن جعفر (ع) را به مردم ایران اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برنامه ها و توطئه های شیطانی کثیری برای زنان و دختران ایرانی دارند و دسیسه های دشمنان در این زمینه با بینش قرآنی خنثی می شود، افزود: زنان و دختران باوقار باید به این نکته توجه کنند که شیاطین برنامه ای خطرناک دارند تا شرافت، عفت و نجابت دختران ایرانی را لگد مال کنند و باید با متانت، معرفت و مقاومت و بینش بلند قرانی در برابر این برنامه ها و نقش برآب کردن آن ایستاد.

امام جمعه موقت ارومیه اضافه کرد: در جامعه اسلامی زن محور خانواده و دختر گل خانواده و مادر فردای خانواده است و اگر عفت و حیا از خانواده زدوده شود، چیزی نمی ماند و این خواسته کار شیطان است.

وی ادامه داد: دختران ایران زمین طلایه داران عفت ،پاکی، دیانت، نجابت، صبر، مقاومت، علم و فضیلت هستند و در مبارزه با طاغوت و مستکبران قبل و بعد از انقلاب حضور چشمگیری داشتند.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد اظهار کرد: ما خروش انقلابی دختران و زنان را در دوران انقلاب شاهدبودیم و بعد از انقلاب در تمامی عرصه های دفاع از نظام حضور داشتند و در عرصه های علم و فن آوری و در عرصه کارهای جهادی می بینیم که دختران مومن و انقلابی برای خدمات جهادی به محرومان حاضر می شوند و این افتخاری برای ماست.
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha