پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: زنان ما نشان دادند مایه قوت و عزت و افتخار این کشور هستند و نیات شوم استکبار را نقش بر آب می‌کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با قدردانی از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی حمایت از خانواده و عفاف و حجاب، اظهار داشت: این حرکت فرهنگی ارزشمند حاوی چند پیام بود که مهمترین آن، این است که مردم مدافع احکام الهی و حفظ حریم خانواده و مدافع حجاب شرعی و قانونی هستند.

وی افزود: همان رسانه‌هایی که از کشتار در غزه و کشتن زنان و کودکان حمایت می‌کنند یا چشم برهمه این جنایت‌ها بسته‌اند، چه داخلی، چه خارجی، همان‌هایی هستند که به اسم حقوق زن در کشور دنبال ولنگاری و ترویج بی‌عفتی در جامعه هستند و لذا باید سوال کرد چه رابطه‌ای بین این دو وجود دارد؟

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی بیان کرد: رابطه‌ای که بین اینگونه حرکات رسانه‌های دشمن و ترویج بی‌عفتی وجود دارد، این است که دشمن می‌خواهد به وسیله زن و جاذبه او کشور را تضعیف کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: البته زنان ما نشان دادند نه تنها مایه تضعیف کشور نیستند، بلکه مایه قوت و عزت و افتخار این کشور هستند و نیات شوم استکبار را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به تجمع مردم در حمایت از عفاف و حجاب، تأکید کرد: این حرکات مردمی باعث یأس دشمن است و از همه مردم و گروه‌های مردمی، مساجد، هیئات، بسیج، نهادهای مرتبط با روحانیت و از قرارگاه حجاب و عفاف و دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، صدا وسیما و نیروهای مسلح و انتظامی که در برگزاری این تجمع باشکوه کمک کردند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha