یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر با تأکید بر شناسایی آسیب ها و رفع موانع، بیان کرد: یکی از خطرات بزرگی که جامعه را تهدید می کند، مدعیان مهدویت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدغلامرضا هاشمی، امام جمعه موقت بوشهر شامگاه شنبه در آیین معارفه مسئول بنیاد مهدویت استان بوشهر، با بیان حدیثی از امام سجاد(ع)، اظهار داشت: افرادی که قائل به امامت امام زمان(عج) و منتظر واقعی ظهور ایشان هستند، بالاتر و بافضیلت تر از انسان های هر زمانی هستند.

وی با بیان اینکه همه عالم طفیلی وجود حجت الهی است، افزود: بنیاد مهدویت و همه ما در این راستا قدم برمی داریم که مردم را نسبت به امام عصر(عج) آشنا کنیم.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر خودسازی و جامعه سازی در راستای فرهنگ مهدویت، گفت: هدف ما ایجاد جامعه مهدوی است و ما باید زمینه ساز ظهور باشیم.

وی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در زمینه سازی برای ظهور، افزود: انقلاب اسلامی ایران در دنیا گسترش پیدا کرده و مردم جهان را با مهدویت آشنا کرده است و همین پیاده روی اربعین نمونه ای از فرهنگ مهدوی است.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اینکه هم خود و هم خانواده و هم جامعه را مهدوی بار بیاوریم، خاطرنشان کرد: دشمن زمانی به قتل عام انسانی و جسمی دست می زد و امروزه قتل عام فرهنگی می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر جامعه ما مهدوی شود، این همه بی حجابی در جامعه نخواهیم داشت و باید با ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه، بازار و ادارات و دانشگاه ها و ... مهدوی شوند.

حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: باید با رفتار خود مایه افتخار اهل بیت علیهم السلام باشیم و در قبال امام زمان(عج) و فاطمی و مهدوی کردن جامعه وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه در زمینه مهدویت کم کاری کرده ایم، تاکید کرد: از فرصت هایی که در مناسبت های اعیاد و شهادت اهلبیت پیش می آید برای ترویج فرهنگ مهدویت به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه موقت بوشهر با تأکید بر شناسایی آسیب ها و رفع موانع، بیان کرد: یکی از خطرات بزرگی که جامعه را تهدید می کند، مدعیان مهدویت هستند.

وی افزود: دشمنان دین همیشه با لباس دین وارد می شوند و به مسلمانان و اسلام ضربه می زنند.

در این آیین حجت الاسلام یوسف جمالی بعنوان مسئول بنیاد مهدویت استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha