دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
الهویردی دهقانی

حوزه/ نماینده مردم ورزقان در مجلس، از حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به عنوان چهره‌ای محبوب و مردمی در استان آذربایجان شرقی یاد کرد که نقش پدرانه‌ای برای مردم این استان داشته و حتی در برگزاری مراسم نماز جمعه نیز هیچ حائلی بین مردم و مسئولان قرار نمی‌داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اله ویردی دهقانی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌ جمهور، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امور خارجه گفت: رییس محترم دولت سیزدهم فردی پرتلاش و خدوم بود که از بدو تشکیل این دولت پیوسته در میدان و بین مردم سراسر کشور حضور داشتند و مشکلات شهرستان‌ها و مناطق محروم را بررسی می‌کردند و در نهایت جان خود را نیز در راه خدمت به مردم و ایران اسلامی تقدیم کردند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شخصیت امام جمعه تبریز، ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز از عالمان خدوم و چهره‌ای محبوب و مردمی در استان آذربایجان شرقی بودند.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یک سبقه مردمی داشتند و در طول ۶ سالی که به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز فعالیت داشتند پیوسته در محافل مردمی و مساجد حضور داشتند و حتی برای برگزاری مراسم نماز جمعه نیز هیچ حائلی بین مردم و مسئولان قرار نمی‌دادند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با سفر به شهرستان‌های این منطقه در جهت رفع محرومیت‌ها و پیگیری مسائل توسعه‌ای و اقتصادی استان آذربایجان شرقی از طریق دولتمردان تلاش می‌کردند و نقش پدرانه‌ای برای مردم این استان داشتند.

دهقانی تاکید کرد: مردم استان آذربایجان شرقی هم در زمان حیات پربرکت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از رفتار دلسوزانه و مملو از محبت ایشان سخن می‌گفتند و بعد از اعلام خبر شهادتشان نیز حسرت از دست دادنشان را می‌خورند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: استاندار آذربایجان شرقی نیز فردی پرتلاش بود و در این مدت کوتاهی که در این سمت فعالیت کرد اقدامات مطلوبی را در جهت توسعه استان انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha