یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 274133
۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۴

مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) کرمان از برگزاری دوره تخصصی آموزش مهدویت به طلاب کرمانی در استان قم خبرداد.

حسین خاکساری در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با ذکر این مطلب که برنامه های تبلیغی و ترویجی ویژه نهم ربیع در استان کرمان برگزار می شود، گفت: به همین مناسبت، 15 هزار بسته فرهنگی مهدوی در بین مردم و از طریق مبلغان مهدوی توزیع می شود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که در این راستا و در استان کرمان برگزار می شود، اجرای طرح های آموزشی با مهدویت در سطوح کوتاه مدت است.

مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) استان کرمان از برگزاری سطوح بالاتر آموزش معارف مهدویت در این استان خبرداد و گفت: برگزاری دوره تربیت مربی ویژه طلاب استان کرمان از جمله فعالیت های مشترک این بنیاد با حوزه علمیه استان می‌باشد.

وی اظهارداشت: با تعاملی که با حوزه علمیه خواهران استان صورت گرفت، برنامه آموزشی در سطح تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب خواهر برگزار شد؛ همچنین دوره آموزشی مهدویت، ویژه طلاب کرمانی ساکن در قم برگزار شده است.

خاکساری تصریح کرد: این دوره با حضور 50 نفر از طلاب کرمانی در قم برگزار شد و این افراد در فواصل مختلف سال با حضور در مناطق مختلف استان کرمان با برگزاری نشست ها و گفتمان های تخصصی در این زمینه به فعالیت می پردازند.

وی بر لزوم تربیت مبلغان متخصص در زمینه مهدویت در سطح استان های مختلف تاکید کرد و گفت: طلاب کشور باید در زمینه های مختلف به تخصص تبلیغی دست یابند تا بتوانیم از این توان بالقوه که در آینده بالفعل می شود در جهت آسیب زدایی از فرهنگ مهدویت استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha