شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
حجت‌الاسلام بنایی

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به این که انقلاب اسلامي از قم آغاز شد، گفت: نهادهاي فرهنگي بايد توجه داشته باشند كه منشا اصلی قیام امام(ره)، مرجعيت شيعه و حوزه علميه قم بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمين بنايي، در نشست ستاد بزرگداشت سالروز رحلت امام خميني (ره) و حماسه فتح خرمشهر، در تالار امام رضا(ع) استانداري قم، تبيين شعائر انقلاب و اهداف بلند امام (ره) برای نسل سوم و چهارم انقلاب را بسيار مهم خواند و گفت:‌ بايد پيام انقلاب و دوران دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم.

وی با اشاره به ويژگي منحصربفرد قم به عنوان مركزيت جهان تشيع و مهد انقلاب اسلامي، ابعاد برگزاري مراسم مذهبي و تاريخي كشور در اين شهر را بين المللي دانسته و ابراز داشت: به  هر ميزان كه ما در اين مسائل انقلاب با انگيزه و جدي باشيم، دشمنان نظام دلسردتر خواهند شد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به این که انقلاب اسلامي از قم آغاز شد، تصریح کرد: نهادهاي فرهنگي بايد توجه داشته باشند كه منشا اصلی قیام امام خمینی(ره)، مرجعيت شيعه و حوزه علميه قم بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم همچنین با اشاره به افتخارآفريني جوانان غيور ايران زمين در سوم خرداد ماه سال 1361، فتح خرمشهر را نقطه عطفي در تاريخ معاصر ايران ذکر کرد و گفت:‌ در اين روز تاريخي، ملت غيور ايران به دعوت مقتداي خود لبيك گفتند و با دست خالي در برابر استكبار جهاني ايستادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha