سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
جاشویی

شیخ حمدالله جاشویی با بیان اینکه جنایات اسرائیل علیه کودکان مظلوم غزه، قلب غیرمسلمانان را هم به درد آورده است افزود: این درحالی است که عد ه ای مسلمان سنگ‌دل هم هستند که گذرگاه‌ها را می‌بندند تا مانع امدادرسانی به مجروحین شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان،، شیخ احمد حمدالله جاشویی، امام جمعه  اهل‌سنت بندرچارک طی سخنانی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، با اشاره به استقامت مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: مردم مظلوم غزه در مقابل اسرائیل غاصب که دست‌نشانده آمریکا است بیش از یک ماه بدون آب و برق در حالی که بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد روی سرشان خراب می‌شود و هر روز صدها تن کشته یا زخمی می‌شوند باز هم بر سر ارزش‌های خود ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

وی با انتقاد شدید از مواضع کشورهای عربی در مقابل جنایات اسرائیل علیه زنان و کودکان معصوم غزه افزود: نماینده سازمان ملل در امور حمایت کودکان و زنان بی‌پناه با اینکه مسلمان نیست وقتی جنایات اسرائیل را می‌بیند به گریه می‌افتد و از شدت اوضاع نمی‌تواند سخن بگوید، وقتی این صحنه‌ها را می‌بیند دلش می‌لرزد اما مسلمانانی سنگ‌دل هم هستند که گذرگاه‌ها را می‌بندند تا مانع امدادرسانی به مجروحین شوند و درکشورشان اجازه راهپیمایی درحمایت مردم فلسطین نمی‌دهند؛ انسان در اینکه برخی نام خود را مسلمان نهادند تعجب می‌کند.

شیخ حمدالله جاشویی با اشاره به اوضاع نابسامان مسلمانان در کشورهای عراق، افغانستان و سوریه اظهار کرد: استکبار در هر کشوری به یک شیوه خاص مردم را درگیر فتنه کرده است؛ که فتنه‌ جنگ مسلمان با مسلمان یکی از این شیوه‌هاست.

وی با اشاره به جنایات گروهک‌های تکفیری و تروریستی بیان کرد: سران کشورهای استکبار با نام و نشان اسلام فتنه‌های جدید در منطقه خاورمیانه پدید می‌آورند و تا فتنه‌ای خاموش شد آتش فتنه‌ای دیگر را روشن می‌کنند و بدانید مردمی که در گرداب جهل و نادانی از تکفیر و کشتن مسلمانان دیگر خوشحال می‌شوند بدانند که سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه اهل‌سنت بندرچارک با بیان اینکه تروریستهای تکفیری اسلام را دین بی‌رحمی و خشونت معرفی می‌کنند ادامه داد: قطعا چنین دینی را هیچ انسانی نمی‌پذیرد و هر کس بخواهد با قتل عام مردم، آنها را مسلمان کند اسلام را نابود کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha