پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، از اعزام حدود ۳۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی در دهه ولایت به مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام سعید سعیدی نیکو، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با تبریک دهه ولایت گفت:در واقعه تاریخی غدیر خم و این رویداد عظیم نیاز است تا مبلغان و روحانیون برای مردم ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این واقعه را بازگو ،تشریح و تبیین نمایند.

وی با اشاره به اینکه عید سعید غدیر عید بزرگ امامت و ولایت است افزود: این عید بزرگ، روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر  مردم مسلمان می باشد.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ، با بیان اینکه دهه ولایت فرصتی مغتنم برای پاسخگویی به سوالات و شبهات پیش روی جوانان است تصریح کرد: در این دهه مبلغان با بازگویی و روایت خطبه غدیر به بیان رویدادها و اهداف این واقعه در بین مخاطبان می پردازند.

حجت الاسلام سعیدی نیکو، با اشاره به اینکه مبلغان در عید سعید غدیر با حضور در مساجد،حسینیهها، و بقاع متبرکه به تبیین و تشریح واقعه تاریخی غدیر می پردازند، تصریح کرد: مبلغان نقش اساسی در گسترش فرهنگ غدیر و احیای ارزشهای ولایت مداری در جامعه به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه غدیر هویت و افتخار مکتب ما شیعیان است، بیان داشت:جریان عظیم غدیر باید به جهانیان معرفی و حقایق این واقعه برای مردم تشریح شود.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان یادآور شد:امسال در بیشتر روستاهای مناطق محروم نیز مبلغان به تبیین واقعه غدیر در بین مخاطبان مشغول هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha