یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی

حوزه/بسته بودن درب های اقتصادی به روی آمریکا، به ما ضربه نمی زند، چرا که عزت و برکت به دست خداوند است. در جنگ تحمیلی هشت ساله، کدام کشور به ما کمک کرد که الان نیازمند آمریکا باشیم؟

  به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، شب گذشته، در مراسم برائت از شیطان بزرگ آمریکا، در مسجد سید اصفهان، گفت: به فرموده قرآن هرکس ظالمی را یاری کند، خداوند آن ظالم را بر او مسلط می گرداند، عده ای عبرت نمی گیرند و سرنوشت کسانی که حامی آمریکا بودندو از این کشور صدمه دیدند را نمی‌بینند.

 وی خاطر نشان کرد: ما اگر قدرتی در عرصه های نظامی، هسته ای و ... داریم، به خاطر "شعار مرگ بر آمریکا" و استکبار ستیزی بوده است، آنهایی که دم از اسلام آمریکایی یا اسلام رحمانی می‌زنند، کسانی که می‌خواهند با دشمن سازش کنند، قرآن تکلیفشان را مشخص کرده است، قرآن کریم حزب الله را مثال می زند و می فرماید قطعا حزب الله غالب است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که  اسلام آمریکایی با حزب الله همخوانی ندارد، تاکید کرد: آمریکایی ها می‌خواهند ما دوست را دشمن بدانیم و دشمن را دوست.

*جریان حسین زمان با یزید زمان آشتی نمی کند.

وی با بیان این که دست دادن به یزید، خلاف مرام امام حسین علیه السلام است، افزود: جریان امام حسین(ع) نمی‌تواند با جریان یزید بیعت کند. اگر ایمان و کفر با هم آشتی کردند، آن وقت جریان حسین زمان با یزید زمان آشتی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد: کشوری که قلب توحید است و مقدمه ظهور را فراهم می‌کند، هیچ گاه نمی‌تواند گرایشی نسبت به غرب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسته بودن درب های اقتصادی به روی آمریکا، به ما ضربه نمی زند، چرا که عزت و برکت به دست خداوند است. در جنگ هشت ساله، کدام کشور به ما کمک کرد که الان نیازمند آمریکا باشیم؟

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: ترسی که در دل دشمن به وجود آمده به خاطر عدم سازش ما با دشمن است، عده ای می‌خواستند ما به کمک سوریه نرویم، اما رهبر معظم انقلاب این اجازه را به آنها نداد که حرفشان را بر کرسی بنشانند.

*ملت ایران از تهدید و تحریم نمی‌ترسد

وی با اشاره به این که ملت ایران از تهدید و تحریم نمی‌ترسد، افزود: ما در روزهای سخت، حضرت زهرا(س) را داریم، امام حسین(ع) درس عزت و آرامش در اوج بحران را به ما دادند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر تاکید کرد: خداوند کسانی را که دست دوستی به دشمن نمی دهند، هم در دنیا و هم در آخرت تامین می کند و به آنان اجری عظیم عطا می‌گرداند.

*فتنه تشیع انگلیسی

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به فتنه شیعه انگلیسی، تاکید کرد: علاوه بر تشیع انگلیسی، تشیع آمریکایی هم داریم، دیدگاه این جریان این است که می‌گویند دین از سیاست جداست.

وی در پایان با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ آمریکا، ابراز داشت دشمن از هر طریقی درصدد ضربه زدن به ایران است، لذا باید مراقب نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... بود.

انتهای پیام 313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha