یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
روستا آزاد

حوزه/ وهابیت با ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین، جبهه امت واحده را نشانه رفته است و در این اندیشه است که بتوانند با اتحاد و هم افزایی فکری گروه ها، جبهه واحد درمقابل با اندیشه اسلام ناب تشکیل دهد و به مقابله با این اندیشه بپردازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام  والمسلمین سعید روستاآزاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، بابیان اینکه جریان تکفیری به نوعی از مباحث و رخدادهای مهم حال حاضر جهان اسلام است، گفت: نباید در این شرائط حساس از اقدامات فکری و گروهی وهابیت ­ علیه اسلام ناب به راحتی گذشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باتاکید بر اینکه وهابیت در مقابله با اسلام ناب دو هدف خدشه دار کردن چهره رحمانی  اسلام ناب و دین پیامبر خاتم (ص) و ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین را در دستور کار دارد، اظهار داشت:  وهابیت با ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین، جبهه امت واحده را نشانه رفته است و در این اندیشه است که بتوانند با اتحاد و هم افزایی فکری گروه ها، جبهه واحد درمقابل با اندیشه اسلام ناب تشکیل دهند.

وی افزود : در زمانی به سر می‌بریم که جریان‌های تکفیری و وهابیت جهان را به آشوب کشانده و بحث روز در دنیا به این جریانات اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: دست اندرکاران همایش طلایه داران نقد وهابیت با مشاهده این خطر در رسانه مجازی، فکری و مکتوبی وظیفه را بر مقابله با این اندیشه دیده اند و به همین دلیل در اولین فعالیت، اقدام به برپایی نمایشگاه و همایش و پیش نشست نموده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  روستاآزاد گفت: این نمایشگاه که از روز 27 دی ماه شاهد برپایی آن خواهیم بود 30 مرکز حوزوی در آن حضور خواهند داشت و اقدام به برپایی غرفه خواهند نمود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مهمترین هدف برپایی همایش و نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت را هم فکری حوزوی در مقابله با اندیشه سلفی گری، تشکیل جبهه واحد فکری، اطلاع رسانی فعالیت های در حال اقدام و استفاده از تجربیات اشخاص حقیقی و مراکز حوزی  و رسیدن به  نقطه مشترک عنوان کرد.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha