چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام امین رصاف فارس

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در حوزه گفت: خبرگزاری حوزه از فعالیت های حوزویان می زداید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام امین رصاف، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در  استان فارس در بازدید  از دفتر خبرگزاری حوزه در فارس، گفت: تقویت خبرگزاری حوزه جزء سیاست های اصلی نمایندگی ولی فقیه در استان  است و باید به این توجه داشت که کار جهادی در سیر تعالی حوزه نقش به مهمی دارد و این به عهده خبرگزاری حوزه های علمیه می باشد.

وی به نقش رسانه حوزه در ترویج تقوای سیاسی در جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه حوزه نهادی است که از دین جامعه پاسداری می کند و این سیاست که منطبق به شرع مقدس است، در نگاهی كلي ،مي توان تاثيرات رسانه اي جمعي راتأثيرات شناختي شامل عقايد، عاطفي شامل نگرش ها وگرايش ها تقسیم بندی کرد.

حجت الاسلام رصاف در ادامه اظهارکرد: با ارتباط گیری با فضلاء، شخصیت های قابل نفوذ حوزوی و انعکاس خبرهای موجود می توان سیاست دینی را در جامعه گسترش داد.

، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در  استان فارس با تاکید بر اینکه  خبرگزاری حوزه غبار غربت را از فعالیت های حوزویان می زداید، تصریح کرد: زمینه انعکاس اخبار و فعالیت های حوزوی با وجود فضاهای موجود از جمله جامعه روحانیت، اساتید و طلاب مدارس علمیه فراهم است، لذا باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم و نظریات آنان را برای مردم منتشر کنیم.

وی با اشاره به  اهداف خبرگزاری حوزه گفت: شناسایی طلاب نخبه و معرفی آنان توسط حوزه ها می تواند در جامعه نقش به سزایی داشته باشد چرا که اینگونه فعالیت ها  به طلاب  جوان انگیزه می دهد.

حجت الاسلام رصاف در پایان پیرامون فعالیت های خبری خبرگزاری حوزه در استان فارس گفت: از ابتدای تاسیس خبرگزاری حوزه تا کنون، فعالیت ها قابل قبول بوده است، هر چند که می شود با شناسایی گنج های حوزوی و همکاری مسئولین و فرهیختگان حوزوی به نقطه مطلوب دست پیدا کرد و الگو ها را در جامعه امروزی گسترش داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha