یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
فعالیت های تبلیغی مبلغان شهرستان های خرامه و سپیدان

حوزه /معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه فارس گفت: اطلاعات و آگاهی های مبلغین نسبت به زمان و مکان محل تبلیغ برای گسترش معارف اسلامی بسیار مهم است، لذا مبلغ باید دائما در حال مطالعه ، برنامه ریزی و به روز کردن اطلاعات علمی خود باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام متوسلیان با حضور در مدارس علمیه شهرستان های خرامه و سپیدان و دیدار با تنی چند از طلاب و مبلغین طرح هجرت، ماه رجب را ماه انس و خلوت با خدا، ماه راز و نياز با معبود دانست و گفت: ماه رجب ماهي است كه درهای رحمت الهی به سوی بندگان خالص خداوند باز شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس با بیان این که وظیفه تبلیغ دین مبین اسلام که در واقع ادامه راه انبیاء و اولیاء خاص خداوند است، به عهده مبلغین بوده و این امر خطیری می باشد، ادامه داد: مبلغین برکات  ماه مبارک رجب را در مساجد برای مردم بازگو کنند تا ان شاءالله همه بندگان بتواند از این ماه عزیز توشه ای برای آخرت خود فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مبلغین طرح هجرت همچنین منویات مقام عظمای ولایت را سر لوحه فعالیت های تبلیغ خود قرار دهند و در انتشار منویات رهبر معظم انقلاب در روستا ها کوشا باشند و مباحث ولایت مداری را گسترش دهند .

حجت الاسلام متوسلیان تاکید کرد:  اطلاعات و آگاهی های مبلغین نسبت به زمان و مکان محل تبلیغ برای تبلیغ بسیار مهم است، لذا مبلغ باید دائما در حال مطالعه، برنامه ریزی و به روز کردن اطلاعات علمی خود باشد.

گفتنی است: حجت الاسلام متوسلیان در ادامه برنامه های خود، به همراه معاونین تبلیغ شهرستان سپیدان و خرامه از روستاهای تحت اشراف این معاونت بازدید و از نزدیک با عملکرد مبلغین طرح هجرت بلند مدت این دو شهرستان آشنا شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha