دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مراسم افتتاحیه اجلاس سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان، با حضور بيش از ۱۴۰ نفر، در سالن همایش‌های مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، در این مراسم حجت‌الاسلام مهدوي ارفع،  معاون آموزش حوزه علمیه خراسان، امروز در این مراسم، تهذیب و معنویت، فقاهت و آگاهی‌های سیاسی را سه عنصر اصلی در پرورش طلاب انقلابی و به‌روز معرفی کرد و در ادامه به تشریح اقدامات معاونت آموزش حوزه خراسان در ارتقاء این موارد پرداخت.

بر اساس این گزارش، اساتید اعزامی شرکت کننده در این برنامه چهار روزه پس از حضور در مراسم افتتاحیه به دو گروه تقسیم شده و از حضور حجج اسلام نوائی و دیّانی در موضوعات «اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)» و «اخلاق حرفه‌ای» بهره بردند.

این برنامه فردا با ارائه موضوع «آشنایی با کتاب فقه 1 و 2 و نحوه محاسبه خمس و زکات و ارث» توسط حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده و روز چهارشنبه نیز با موضوعاتی چون «آشنایی با کتاب‌های نحو متوسطه و بدایة النحو» و «آشنایی با درسنامه عقاید» توسط حجج اسلام رضایی و شیروانی پیگیری خواهد شد.

برپایه این گزارش، اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان، صبح روز پنج‌شنبه، چهارم شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمين سيدمصباح عاملي، مدير حوزه علميه خراسان و حجت‌‌الاسلام فردوسی‌پور، معاون فرهنگی تبلیغی اين حوزه به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha