یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند توسط مسلمانان آمریکایی

حوزه/ سازمان‌های اسلامی بالتیمور با برگزاری روز درهای باز، اقدام به اهداء رایگان لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کرده و قصد دارند به این شکل موانع ضداسلامی در آمریکا را از میان بردارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam.net، روز گذشته یک سازمان اسلامی در شهر بالتیمور واقع در ایالت مریلند آمریکا، با برگزاری روز درهای باز در یکی از پارک‌های عمومی اقدام به اهداء و توزیع رایگان لوازم التحریر و لوازم مدرسه به دانش آموزان نیازمندی کرد که خودشان را آماده رفتن به مدرسه می کنند. این گروه  قصد دارد به این شکل موانع و کلیشه‌های ضداسلامی در آمریکا را از میان بردارد.

 این گردهمایی توسط گروه امدادی دایره اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا)، همراه با شورای روابط آمریکایی- اسلامی (کایر)، اتحادیه معلمان بالتیمور، سازمان‌های بهداشت محلی و بهداشت و درمان ترتیب داده شد و صدها کوله پشتی، کتاب درسی و حتی اصلاح موی رایگان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده بود و یک آرایشگر داوطلب موهای دانش آموزان را برای رفتن به مدرسه کوتاه می‌کرد.

بسیاری از خانواده‌ها که در این مراسم حضور داشتند پیش از این با هیچ مسلمانی ملاقات نداشته‌اند. و این رویارویی تاثیر مثبتی بر روی آنان گذاشت.

صباح مختار یکی از اعضای سازمان امدادی دایره اسلامی آمریکای شمالی که در راه اندازی این مراسم همکاری کرده می‌گوید: نباید بر اساس آنچه از مسلمانان در رسانه‌های غربی به تصویر درمی‌آید، ما را مورد قضاوت قرار دهند. بلکه مردم باید خودشان با ما آشنا شوند و نگاه مثبت مردم در این مراسم بسیار عالی و فوق العاده بود.

شرکت دانش آموزان در این تجمع نیز اشتیاق آنان برای رفتن به مدرسه را بیشتر کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha