پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی بحرینی عضو جریان وفا اسلامی بحرین

حوزه / سید مرتضی السندی عضو جریان الوفاء اسلامی بحرین گفت: مسلمانان امسال بایستی مراسم برائت از مشرکین و برائت از آل سعود و حکام جائر داشته باشند و ازتوضیحات رهبر انقلاب اسلامی بهره ببرند...

حجت الاسلام سید مرتضی سندی بحرینی عضو جریان وفا اسلامی بحرین  با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خطاب به حجاج بیت الله الحرام و مسلمانان جهان در گفت و گو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ابراز داشت: امسال پیام مقام  معظم رهبری واضح و روشن بود و وضع حقیقی آل سعود را برای همه مسلمانان جهان برملا کرد و امروز همه مسلمانان با چهره حقیقی آل سعود از طریق این روشنگری ها  آشنا شدند.

وی ادامه داد: بعد از فاجعه سال گذشته در منا که 7 هزار مسلمان به شهادت رسیدند آن هم به دلیل کینه، بغض و عدم صلاحیت آل سعود برای اداره مناسک حج و جنایتی علیه همه مسلمانان انجام شد.

پیام حج رهبری نوکری آل سعود برای استکبار را برملا کرد

عضو جریان "الوفاء" بحرین گفت: پیام رهبرانقلاب به همه مسلمانان جهان و حجاج حقیقت آل سعود  که همان  نوکری آنها برای  استکبار و رژیم صهیونیستی وارتباطشان  با استکبار جهانی بود را بر ملا کرد و نشان داد سعودی ها  خادم استکبار هستند و به ضرر مسلمانان و اسلام عمل می کنند و با پیام رهبری مسلمانان متوجه این حقیقت شدند.

 وی با اشاره به ممانعت آل سعود برای حضور زائران ایرانی در مناسک حج گفت: آل سعود با این اقدام نشان داد آنها به فریضه اسلامی حج به عنوان یک فریضه دینی نگاه نمی کنند، بلکه اهداف پلید خود را پشت آن پنهان کرده اند و با توجه به اتهام های بی اساس که به  جمهوری اسلامی ایران زدند، بر اساس  سلیقه و نظر خودخواهنه خود مانع از حضور زوار ایرانی شدند.

حجت الاسلام سندی اظهار داشت: آل سعود علیه مسلمانان و حجاج جنایت زیادی کردند ویکی از جنایت بزرگشان منع حجاج از حج است که باید همه مسلمانان علیه این اقدام آل سعود معترض شوند و نپذیرند که مصالح سیاسی آل سعود در امور حج دخالت پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: مسلمانان امسال بایستی مراسم برائت از مشرکین و برائت از آل سعود و حکام جائر داشته باشند و ازتوضیحات رهبر انقلاب اسلامی بهره ببرند.

عضو تیار الوفاء الاسلامی بحرین گفت: پیام  رهبر انقلاب به همه مسلمانان بصیرت و آگاهی داد  تا به مسائل منطقه در ارتباط با آل سعود و نوکری آنها برای استکبار نگاهی دقیق داشته باشند و همه مسلمانان غیور از این نوکران و مزدوران دشمنان اسلام برائت جویند .

روحانی بحرینی با بیان اینکه نبود زائران ایرانی در حج خسارتی بزرگ برای آل سعود است، گفت: با وجود تبلیغات زیاد آل سعود علیه ایرانی ها به دلیل عدم حضورشان در حج این یک خسارت اقتصادی برای آل سعود است چون تعداد زائران ایرانی هرساله زیاد است اما امسال سعودی ها با اشتباهاتشان و سوء مدیریتشان مانع از حضورحجاج ایرانی شدند  و این اقدام چهره حقیقی آل سعود را بیش از پیش تخریب کرد.

همکاری آل سعود با شرکت های اسرائیلی در مراسم حج

 وی با اشاره به همکاری آل سعود با شرکت های اسراییلی  در حج امسال و استفاده از دست بندهایی برای کنترل حجاج گفت: آل سعود امسال و سال گذشته ارتباطش را با اسراییل آشکار کرده به طوری که سال های پیش روابطشان با رژیم صهیونیستی مخفی بود، مخصوصا با حمله سعودی ها به ملت مستضعف و مظلوم یمن این روابط آشکارتر شد.

روحانی بحرینی ادامه داد: امسال حج با کمک صهیونیست ها فارغ از محتوا شده و آنها می خواهند مراسم به ضرر اسراییل اجرا نشود بلکه در راستای خواسته اسراییلی ها باشد از این رو به نظر من  حج واقعی برگزار نمی شود، بلکه مناسک ظاهری حج را شاهد هستیم و آل سعود به دنبال آن است همه اعتقادات اسلامی را از محتوا خالی کنند تا وظیفه حقیقی ادا نشود.

آخرین اخبار از اوضاع بحرین

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیخ عیسی قاسم در بحرین گفت: بعد ازگذشت  10 روز از دومین جلسه محاکمه شیخ عیسی قاسم و با گذشت حدود 80 روز از اعلام حکم سلب تابعیت شیخ  مردم در اطراف منزل شیخ عیسی از ایشان حمایت می کنند و آل خلیفه نیز به توصیه آل سعود علما زیادی را دستگیر کردند وبرای آنها  حکم زندانی صادر شده است.

 حجت الاسلام سندی گفت: آل خلیفه می خواهند اراده و عزم مردم بحرین را بشکنند، اما خدا را شکر مردم هنوز ایستادگی می کنند  و به دستورات حکومت توجه نکردند و راه را ادامه می دهند و از رهبری شیخ عیسی حمایت می کنند .

وی در پایان گفت: روزهای گذشته چند پیام از سازمان های حقوق بشری صادر شد که اقدامات آل خلیفه را محکوم کردند و از حکومت درخواست کردند همه علما و زندانیان را به ویژه علمایی که اخیرا بازداشت شدند  آزاد کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha