پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اعزام مبلغ جهادی

حوزه/ کارشناس اعزام مبلغین و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف این استان در دهه ولایت خبر داد.

حجت الاسلام سعید سعیدی نیکو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: این مبلغان از عید قربان تا عید غدیر، با حضور در مناطق شهری و روستایی استان لرستان، به اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی و بصیرتی می پردازند.

وی با بیان این که مبلغان علاوه بر اجرای برنامه های اقامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی و برنامه های قرآنی، مسابقات کتابخوانی خطبه غدیر را نیز برگزار خواهند کرد، افزود: اجرای جشن های دهه ولایت در مساجد، هیئات و اماکن تبلیغی استان از برنامه های عمومی این دهه است.

کارشناس اعزام مبلغین و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد:  علاوه بر اعزام ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی در دهه ولایت به مناطق شهری و روستایی استان، سرفصل برنامه های اجرایی این دهه به ائمه جماعات و مبلغان مستقر در مساجد و طرح هجرت ابلاغ شده است.

حجت الاسلام سعیدی نیکو، بیان اهداف غدیر، تبیین جایگاه غدیر، نهادینه کردن فرهنگ ولایت و رهبری و چالش های اساسی پیش روی جهان اسلام در قرن اخیر را از مهمترین برنامه های مبلغان در دهه ولایت برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha