شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام مصطفی ملکی - گلستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت: هر اندازه که برای عاشورا و اربعین سرمایه گذاری کنیم، در اصل برای دین سرمایه گذاری کرده ایم و در این راه هر چه می توانیم باید انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ملکی، در سومین جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان در سال تحصیلی 96-95، با تسلیت بابت ایام محرم، گفت: بدون هیچ شکی زیارت اربعین از شعائر محسوب می شود، همان گونه که سیدالشهداء (ع) نماد شیعه و اسلام واقعی است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان افزود: هر اندازه که برای عاشورا و اربعین سرمایه گذاری کنیم، در اصل برای دین سرمایه گذاری کرده ایم و در این راه هر چه می توانیم باید انجام دهیم.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به شیعه شدن عده کثیری از افراد به سبب پیاده روی اربعین، تصریح کرد: همایش عظیم اربعین، خار چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اهمیت و ظرفیت عظیم حرکت امام حسین(ع) در عالم و بستری که این انقلاب برای بعد خود ایجاد کرد، گفت: ظهور امام زمان (عج) در همین بستری که حرکت امام حسین (ع) ایجاد نموده است، شکل می گیرد؛ لذا باید ظهور حضرت مهدی(عج) و اربعین سیدالشهدا(ع) را جدی بگیریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha