یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام ملکیان

حوزه / نرم افزار« استکبارجهانی» به همت معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، در راستای افشای جنایات آمریکا تولید شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رسول ملکیان، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های کمیته حوزه و روحانیت  ستاد 13آبان استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مناسبت های واقع شده در روز 13 آبان  خاصه  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، نرم افزار با محتوای« استکبارجهانی»  را تهیه و تولید کرد. 

وی تصریح کرد: نرم افزار «استکبار جهانی»  که به همت حوزه علمیه اصفهان تهیه و تولید شده امروز 13 آبان میان اقشار مختلف جامعه شرکت کننده در راهپیمایی توزیع می شود.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان افزود: این نرم افزار شامل توضیح و تشریح  وضعیت اقتصادی آمریکا، تبیین سیرجنایات آمریکا علیه ملت ایران و جهان، توضیح آیات قرآن مربوط به استکبارومستکبرین، پوسترهای جنایت آمریکا و تشریح جریان نفوذ و همچنین سخنان حضرت امام خمینی قدس سره ومقام معظم رهبری مدظله العالی است.

حجت الاسلام ملکیان در پایان به ضرورت تشریح و تبیین خباثت ها وخصومت های جبهه استکبار  و ایادی آنها علیه ملت ایران برای نسل نوجوان و طلاب جوان حوزه ها علمیه  تاکید  کرد و افزود: امروز طلاب و روحانیت باید با نقشه های و ماهیت خبیث آمریکا بیشتر آشنا شده تا بتوانند در راستای نهضت روشنگری و آگاهی سازی عامه مردم اقدامات موثری را در طول سال از طریق منبرها و تبلیغ ها انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha