پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 992533
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
گلزار شهدای مراغه

حوزه/ در مراسمی به مناسبت هفته بسیج گلزار شهدای مراغه غبار روبی شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی برزگر امروز در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته بسیج، گفت: امروز در سایه روحیه بسیجی، استکبار و استعمار در دنیا و منطقه به لرزه افتاده و فرهنگ انقلاب اسلامی صادر شده است.

وی ادامه داد: تشکیل و تاسیس گروه های جهادی چون حشدالشعبی، زینبیون، فاطمیون و حزب الله در منطقه با پیروی از فرهنگ و روحیه بسیجی بوده که لرزه بر اندام استکبار و استعمار در منطقه انداخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه اضافه کرد: در هر قشری که روحیه بسیجی وجود دارد، شاهد موفقیت ها و افتخار آفرینی ها هستیم.

وی گفت: به برکت روحیه بسیجی است که امروز رژیم صهیونیستی به امنیت پایدار و خدشه ناپذیر ایران اسلامی اذعان می کند.

حجت الاسلام برزگر افزود: بسیج در هر صحنه ای که مشکل و بحرانی به وجود آمده حاضر بوده و در رفع آن کوشیده چراکه این نهاد مردمی از بطن مردم و مولود انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه بسیج مختص به قشر خاصی نیست، اضافه کرد: وجود ولایت و رهبری در کنار روحیه بسیجی و انقلابی زمینه ساز ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی گفت: اگر امروز کشتی های جنگی و مجهز آمریکایی در برابر قدرت و روحیه بسیجی کاری از پیش نمی برند به دلیل نهادینه شدن تفکر بسیجی در بین نسل جوان میهن اسلامی است.

حجت الاسلام برزگر افزود: در سایه تفکر بسیجی آمریکا و ایادی آنها در منطقه در صحنه های مختلف شکست خورده و تحقیر می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha