یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ویژگی بارز مردم استان وفاداری به انقلاب اسلامی و ارزش‌های علوی است

حوزه/حجت الاسلام افتخاری گفت: ویژگی بارز مردم استان وفاداری به انقلاب اسلامی و ارزش‌های علوی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، مشاور استاندار در امور روحانیون، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون اظهار داشت: شایسته است که مسئولین استانی بیش از هر زمان دیگری به مقوله فرهنگ و تبلیغ دینی توجه و حمایت نمایند.

وی با اشاره به ویژگی‌ بارز مردم استان و نیز ظرفیت‌ها و معضلات گفت: از ویژگیهای بارز مردم استان وفاداری به انقلاب و آرمان‌های علوی است و انتظار است نسبت به برنامه ریزی جامع فرهنگی و استفاده از قابلیت‌های تبلیغی و مبلغین نهایت دقت بعمل آید.

حجت‌الاسلام افتخاری تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و فضاهای دینی با ملاحظه اقتضائات موجود لازمه توسعه فرهنگی در استان است.

همچنین در این نشست حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: همه سازمان ها و ادارت با استفاده از وسایل و ابزار و شاخص های دقیقی که برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در اختیار دارند؛ می توانند به راحتی وارد میدان شده و توسط حرکت های فرهنگی در این حوزه نه تنها در استان بلکه در کشور نیز تاثیرگذار عمل کنند.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا، با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های فرهنگی دسترسی مردم به موضوعات فرهنگی و دینی را تسهیل می کند، افزود: لازم است که بیش از بیش فضاهای آموزشی، فرهنگی و دینی را با همکاری و هم افزای با یکدیگر تقویت کنیم.

در پایان حجت الاسلام سید جواد خاضع با بیان اهمیت موضوع فرهنگی و ارتباط با دیگر عرصه ها گفت: اصلاح و تقویت مسائل فرهنگی باعث تقویت سایر بخشها خواهد شد و مجموعه ما از هرگونه مساعدت و حمایت از برنامه های فرهنگی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، چندی پیش حجت الاسلام سید جواد خاضع به عنوان مشاور استاندار در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha