یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد و جمعی از مردم خرمشهر با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران را صادر می‌کنیم و امروزه به خوبی متوجه این فرمایش می‌شویم و به بهترین شکل شاهد صدور انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد و گروهی از مردم شهرستان خرمشهر با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این نشست با تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرمایند انسان‌های کریم حداقل سه نشانه دارند، "خوش اخلاقی" که در همه رفتارهای انسان باید خود را نشان دهد، تا جایی که اخلاق پیامبراکرم(ص) سبب تحول در دنیا شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان " کَظْمِ غَیْظْ" را از دیگر نشانه‌های انسان کریم معرفی کرد و گفت: کَظْمِ غَیْظْ، یعنی انسان وقتی زمینه برای جوشش از درون و بروز به بیرون را می‌بیند، خشم خود را فرو کشاند.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه چشم‌پوشی از خطاهای دیگران از دیگر نشانه‌های انسان کریم است، ادامه داد: اینها از نشانه‌های انسان کریم است که جای این سه ویژگی‌ها در جامعه ایران اسلامی خالی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: امروزه اگر خانواده شهدا چندین شهید می‌دهند و به این مسأله افتخار می‌کنند و امروز در غزه مردم مقاومت می‌کنند، اثر مقاومت ملت ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران را صادر می‌کنیم و امروزه به خوبی متوجه این فرمایش می‌شویم و به بهترین شکل شاهد صدور انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بایستی شروع شوند و دستگاه‌ها و ادارات بعداز این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: باید خدمات به گونه‌ای باشد که مردم ببیند مسئولان پای کار هستند و در میدان عمل حضور دارند. مسئول باید شب و روز بدود و رسالت خود را عملی کند.

وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب فرمودند هر کجا روحیه جهادی بوده مشکلی نداشتیم، ابراز کرد: چند نقطه در شهرستان خرمشهر به عنوان الگو معرفی و کارهای اساسی در آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: مقاومت را از عاشورا و اصحاب امام حسین(ع) یاد گرفتیم که به سرمشقی برای تمامی انسان‌های آزاده تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه گمان می‌کرد ایران اسلامی از مواضع خود نسبت به جبهه مقاومت کوتاه خواهد آمد، اما اکنون او و همراهانش به اشتباه خود اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha