یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
دیدار معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان یزد با مدیر حوزه علمیه خواهران استان

حوزه/ معاون علمی و مهندسی، فرهنگی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان یزد از برگزاری دوره آموزشی «تربیت مربی» توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل شوقی زاده معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شوقی زاده در این دیدار از برگزاری دوره آموزشی «تربیت مربی» توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در خردادماه ۱۴۰۳ خبر داد.

وی با تشریح برنامه ها و اهداف دوره خواستار معرفی خواهران طلبه واجد شرایط به این ستاد جهت شرکت در این دوره شد و تصریح کرد: در این دوره دو روزه از استاد حاذق دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین شوقی زاده تصریح کرد: افراد آموزش دیده در این دوره ابتدا به پایگاه های بسیج اعزام و به آموزش نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ضمن خوش آمدگویی و تبریک دهه مبارکه کرامت، بیان کرد: خواهران طلبه تاکنون همکاری های خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت منظم و با انگیزه داشته و از این به بعد هم همچنان خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: دوره هایی در گذشته برای خواهران طلبه برگزار شده است، انتظار می رود دوره های جدید تکراری نباشد و مطالب دوره کاربردی و قابل ارائه در مکان ها و مناسبت های مختلف و افراد گوناگون باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی در ادامه توصیه کرد: وسیله ایاب و ذهاب برای خواهران در برگزاری دوره و هم در زمان اعزام حائز اهمیت بوده و هست و لازم است برای شرکت کنندگان در دوره گواهی شرکت در دوره و واحد هائی که گذرانده اند صادر شود و حمایت های همه جانبه صورت پذیرد و این موارد مورد توافق قرار گرفت.

در پایان این دیدار خانم مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد، جهت همکاری و حضور طلاب خواهر در این دوره اعلام آمادگی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha