یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/ نشست توانمند سازی روحانیون شاخص محلات و مساجد آذربایجان غربی

حوزه/ روحانیون شاخص محلات و مساجد آذربایجان غربی در قالب رویداد شهید شهرکی با شناسایی و حل مسئله‌ای مسجد در امور اجتماعی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، دوره یک روزه توانمندسازی روحانیون شاخص محلات و مساجد آذربایجان غربی با «هدف شناسایی و حل مسئله‌ای مسجد در امور اجتماعی» به همت اداره کل تبیلغات اسلامی آذربایجان غربی در قالب رویداد شهید شهرکی امروز برگزار شد.

در این دوره یک روزه که در اردوگاه نور تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، حجج اسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، عسگر شیردل مسئول بنیاد هدایت استان و یاسین حسن زاده راهیار منطقه ای شمالغرب کشور به سخنرانی و بیان نکاتی در این خصوص پرداختند.

در این دوره روحانیون، مسئول امور جوانان و نوجوانان، مسئول بانوان و امور قرآنی مساجد شاخص استان حضور داشتند که، روش شناسایی شبهات و پاسخ به آن ها، مدیریت رسانه مسجد و محله در جهت امید آفرینی و نشر خوبی ها، شناسایی مشکلات و مسئله های محله و اولویت بندی آن ها و یافتن راهکار بدان با همکاری مجموعه های حاکمیتی، همکاری با نهادها و مجموعه های دولتی و ... در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیه های اعتقادی نوجوانان و جوانان آموزش داده شد.

در پایان این نشست: هر گروه مسجدی حاضر در دوره با همکاری اعضای خود به شناسایی و حل یک مسئله پرداخته و در حضور جمع به تبیین آن پرداختند.

قرار شد در طول یک ماه مسائل آموخته شده در این نشست به صورت میدانی و عملیاتی اجرا و در جلسه و نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha