یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
خمین

حوزه/ مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نقش مؤثر بیداری های اسلامی، بیداری جهانی و بیداری انفاس غیرمعاند علیه اسلام یکی از الزامات ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی بررسی نفوذ و تأثیر تبلیغات و شبهه پراکنی اعتقادی و سیاسی از طریق رسانه‌ها، پیام رسان‌ها، فضای مجازی، سینما، انیمیشن، و ... بر افکار عمومی و راه‌های مقابله با آن امروز با حضور آقای امیرحسین بیاتی مسئول سیاسی سپاه روح ا... استان مرکزی، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه هاجر شهرستان خمین برگزار شد.

آقای امیرحسین بیاتی ضمن عرض تبریک دهه کرامت، گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی تحولاتی در منطقه در حال روی دادن است، سلطه گرایی نظام سلطه در منطقه در حال کمرنگ شدن است.

وی گفت: دیدگاه مقام معظم رهبری از عملیات طوفان الاقصی این بود که در چندین مرحله آن را شکست غیر قابل جبران، زلزله ای ویرانگر و غیر قابل ترمیم نامگذاری کردند. همه ذهن ها به سمت شکست اطلاعاتی رفت اما بعد از ۸ ماه به این پی بردند تبعات خیلی بالاتری داشته است. بلند شدن فریاد ضداستکبار از دانشگاه های معتبر دنیا، دانشگاهی که ۱۳ رئیس جمهور آمریکا از آن فارغ التحصیل شدند ندای مبارزه با استکبار از آن برمی‌خیزد.

مسئول سیاسی سپاه روح ا... استان مرکزی بیان داشت: نقش مؤثر بیداری های اسلامی، بیداری جهانی و بیداری انفاس غیر معاند علیه اسلام یکی از الزامات ظهور است. شمشیر دو لبه رسانه ای که کارایی خود را مقابل این ها نشان می‌دهد. هر شخصی در گوشه کنار عالم تبدیل شده است به رسانه و صدای فلسطین.

وی افزود: راهبردی که اسرائیل بعد این عملیات در پیش گرفت: اول اینکه باید کاری کنیم که کسی دیگر جرات حمله به اراضی اشغالی را نداشته باشد با ایجاد زمین سوخته از غزه و دوم اینکه یکی از اقداماتشان قرار دادن مردم غزه مقابل حماس بود اما موفق نشدند.

سرهنگ بیاتی تاکید کرد: دلیل صبر استراتژیک ایران چه بود؟ از سمت غرب جهاد اسلامی و حماس از شمال حزب الله لبنان ۷۰۰ هزار نفر از شهرک نشین های شمالی را فراری داده اند. یک ششم آنها فرار کرده اند از غرب هم کرانه باختری و گروه های عراق با حمله پهبادی پس تا اینجا ایران نیاز به حمله مستقیم ندارد، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد این جنگ حماس و اسرائیل را تبدیل کند به جنگ ایران و ایالات متحده و ناتو ..و کانون ناامنی را که فقط در اراضی اشغالی بود را به منطقه بکشانند.

آقای بیاتی در پایان گفت: نا امنی گسترده موجب مهاجرت معکوس می‌شود، یک میلیون مهاجرت معکوس از اسرائیل به نقاط جهان و از آن‌طرف مهاجرت به اراضی اشغالی صفر شده تقریبا و این بی سابقه است در طول تاریخ رژیم. تاکتیک رژیم صهیونیستی تاکتیک حل بحران با ایجاد بحران جدید و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه که البته نتیجه بخش هم نبود و اتفاقات بزرگتری برای آنها ایجاد کرد .

نقش مؤثر بیداری‌های اسلامی یکی از الزامات ظهور است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha