سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
مجموعه کتاب‌های شعر غزه

حوزه/ همزمان با هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳، مجموعه کتاب‌های شعر غزه در غرفه کانون پرورش فکری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳، مجموعه کتاب‌های شعر غزه بعدازظهر سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در غرفه کانون پرورش فکری رونمایی می‌شود.

مجموعه کتاب‌های شعر غزه شامل «موشک کاغذی» سروده زهرا عراقی با تصویرگری بهاره خدامی، «تو باز می‌خندی» سروده طیبه شامانی با تصویرگری ندا عسگری، «خانه ایستاده است» سروده منیره هاشمی با تصویرگری بهاره خدامی و «بمب بادبادک نیست» کاری از معاونت فرهنگی کانون است.

شاپور حاتمی مدیر هنری این مجموعه است و در این کتاب‌ها شاعران به مظلومیت کودکان فلسطینی و اتفاقات تلخ غزه با زبانی شاعرانه پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به غرفه کانون پرورش فکری واقع در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان مراجعه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir حضور دارد.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha