چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1156941
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
تصاویر / نشست خبری کاروان زیر سایه خورشید

حوزه/ مسئول هیئت مجمع عاشقان حضرت محسن علیه السلام از حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جواد اشعری، مسئول هیئت مجمع عاشقان حضرت محسن علیه السلام عصر امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، از حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی به مدت ۶ روز در شهر قم خبر داد و به تشریح برنامه های این کاروان پرداخت

وی با بیان این که برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر قم همزمان با دهه کرامت و از امشب و با حضور در جمع هیئت عاشقان حضرت محسن(ع) آغاز می شود، اظهار داشت: طی ۱۰ سال گذشته همراهی این کاروان با هیئت رزمندگان اسلام بود که امسال این افتخار نصیب هیئت عاشقان حضرت محسن(ع) شد و برنامه های همراهی با کاروان به این هیئت سپرده شد.

مسئول هیئت مجمع عاشقان حضرت محسن علیه السلام حضور در مدرسه شاهد شهید هندویان، حضور در رادیو معارف، حضور در یک مجتمع آموزشی در پردیسان، حضور در جلسه ائمه جماعات منطقه ۲ و ۳ در مسجد حضرت ابالفضل(ع) و حضور در هیئت خادمیاران رضوی استان قم در تکیه شاه خراسان را از برنامه های روز چهارشنبه کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد.

وی افزود: برنامه این کاروان روز پنجشنبه حضور در دادسرای عمومی قوه قضائیه، حضور در جشن یگان ناجا، دیدار با آیت الله سعیدی تولیت استان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حضور در گلزار شهدای بهشت معصومه، حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، حضور در یادواره بزرگ شهدا در کهک، حضور در جشن بوستان طراوت پردیسان و حضور در جمع عاشقان بقیع خواهد بود.

اشعری با اشاره به برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در روز جمعه، خاطرنشان کرد: دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع بزرگوار تقلید، دیدار با اصغر افضلی جانباز ۷۰ درصد، حضور در نماز جمعه، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمودی از منبری های قدیم قم، حضور در هیئت ناشنوایان و حضور در هیئت خادم الرضا(ع) برخی از برنامه های این کاروان در روز جمعه است.

وی حضور در ندامتگاه قم، حضور در چند کارخانه تولیدی در جمع کارگران زحمتکش و دیدار با پدر شهید صمدی(پدر فرش ایران) را از برنامه های کاروان در روز شنبه برشمرد.

مسئول هیئت مجمع عاشقان حضرت محسن علیه السلام ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید روز یکشنبه نیز در اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی استان قم حضور خواهند داشت و حضور در سازمان انتقال خون، حضور در مسجد امام صادق(ع) بلوار ۱۵ خرداد و حضور در مجمع الذاکرین نیز از دیگر برنامه های این کاروان خواهد بود.

وی به برنامه های روز پایانی کاروان زیر سایه خورشید نیز اشاره کرد و بیان داشت: حضور در مراسم صبحگاهی فرماندهی نیروی انتظامی، حضور در بیمارستان فرقانی به ویژه بخش نوزادان، حضور در بهزیستی بهشت کودکان(کودکان دارای معلولیت ذهنی) و حضور در جشن جامعه الزهرا(س) از برنامه های روز پایانی خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha