چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نشست معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با  مدیر حوزه علمیه استان همدان

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله اقداماتی است که به خوبی توسط سازمان تبلیغات انجام شده و البته باید استمرار پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی ظهر امروز در ادامه سفر خود به همدان، با حضور در حوزه علمیه همدان با مدیر حوزه علمیه استان دیدار کرد.

در این نشست که قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از طلاب و روحانیون همدانی هم حضور داشتند، در ابتدا حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با اهمیت فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

آیت الله موسوی اصفهانی نیز با تقدیر از اقدامات و برنامه‌های مجموعه تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله اقداماتی است که به خوبی توسط سازمان تبلیغات انجام شده و البته باید استمرار پیدا کند.

وی یادآور شد: کارهای فرهنگی دارای لوازمی است که باید به آنها توجه شود و مد نظر متولیان باشد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزود: همراهی حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی دستاوردها و نتایج خوبی را رقم خواهد زد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی نیز با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های مدیر حوزه علمیه استان همدان، اظهار کرد: هدف ما سپردن تمام امور به دست خود مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه تبلیغات اسلامی خودش را خادم جریان مردمی می‌داند، ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را نوکر هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و قرآنی می‌داند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha